0

Reklamation - hvis der er noget galt med varen

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@fjordblink.dk. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

 

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

 

Kontakt

Fjordblink A/S

Gl. Grenåvej 219

DK- 8960  Randers SØ

Tlf. +45 86 49 46 22

info@fjordblink.dk

CVR 20138947

 

 

Åbningstider

Mandag - torsdag kl. 09:00 - 15:00

Fredag kl. 09:00 - 15:00

 

 

 

 

 

 

Kundeservice

Levering

Returnering

Reklamation

Handelsbetingelser, webshop

Salgs- og leveringsbetingelser, projekt

Kundeservice

Afhentning af varer

Om Fjordblink

Persondatapolitik